Тема: Формування конкурентної стратегії компанії GROHE на ринку сантехніки України частина дипломної Дисципліна: Міжнародна економіка Обсяг: 35 сторінок. № роботи: 17911 "ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ ТОВАРНИХ РИНКАХ 3 1.1. Сутність конкурентної стратегії та її роль у зовнішньоекономічній діяльності сучасного підприємства 3 1.2. Методичні підходи до формування конкурентної стратегії підприємства на міжнародних товарних ринках 12 1.3. Механізм формування конкурентних позицій підприємства на міжнародних товарних ринках 22 Висновки до розділу 1 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
"
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|