Тема: Порівняльна характеристика маркетингових стратегій ТНК, представлених на території України дипломна робота Дисципліна: Міжнародна економіка Обсяг: 103 сторінок. № роботи: 15125 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТНК 7 1.1. Сутність і класифікація маркетингових стратегій ТНК 7 1.2 Середовищні фактори обрання маркетингової стратегії 19 1.3 Особливості запровадження маркетингових стратегій у діяльність ТНК 27 Висновки до розділу 1 37 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТНК, ЩО ПРАЦЮЮТЬ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ 39 2.1 Специфіка маркетингового середовища українського ринку молочних продуктів та косметичних виробів 39 2.2 Порівняння дистрибуційних та цінових стратегій 50 2.3 Порівняння товарних та комунікаційних стратегій 61 Висновки до розділу 2 69 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТНК В УКРАЇНІ 71 3.1 Перспективи підвищення конкурентоспроможності та якості продукції компаній «Данон», «Лакталіс» та «Лореаль» 71 3.2 Удосконалення комунікаційної стратегії розвитку досліджуваних компаній: розробка рекламної програми 76 3.3 Вплив запропонованих заходів на господарську діяльність компаній «Данон» та «Лакталіс» і рівень конкурентоспроможності їх продукції 81 Висновки до розділу 3 85 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ ТА КОСМЕТИЧНИХ ВИРОБІВ НА ОБРАНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 86 ВИСНОВКИ 92 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 97
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|