Тема: Сучасні технології міжнародного рекламного бізнесу
магістерська
Дисципліна: Міжнародна торгівля
Обсяг: 121 сторінок.
№ роботи: 22500
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО ЗАСТОСОВУЄ МІЖНАРОДНИЙ РЕКЛАМНИЙ БІЗНЕС 5
1.1 Поняття та особливості функціонування міжнародного рекламного бізнесу 5
1.2 Технології та інструменти міжнародного рекламного бізнесу 16
1.3. Технології проведення рекламних кампаній, її особливості в Інтернет 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МІЖНАРОДНОГО РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ 57
2.1 Сучасний стан міжнародного рекламного бізнесу 57
2.2. Характеристика напрямків розвитку технологій в міжнародній рекламі 73
2.3. Аналіз сучасних технологій, які застосовуються у рекламному бізнесі в Україні на прикладі КП «Київреклама» 84
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МІЖНАРОДНОГО РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ 87
3.1. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного рекламного бізнесу в Україні 87
3.2 Впровадження зарубіжного досвіду по формуванню технологій міжнародного рекламного бізнесу на прикладі КП «Київреклама» 95
ВИСНОВКИ 109
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 115
ДОДАТКИ 123
Рік надходження роботи: 2014
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|