Тема: Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами у ресторані курсова робота Дисципліна: Організація ресторанного господарства Обсяг: 39 сторінок. № роботи: 15549 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ХАРАКТЕРИСТИКА УМОВ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА – РЕСТОРАН «ФІАЛКА» 5 1.1. Загальна характеристика закладу ресторанного господарства – ресторану «Фіалка» 5 1.2. Характеристика контингенту споживачів ресторану «Фіалка», особливостей його попиту 8 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У РЕСТОРАНІ «ФІАЛКА» 15 2.2. Аналіз використання трудових ресурсів ресторану «Фіалка» 18 2.3. Аналіз ефективності організації обслуговування та дозвілля відвідувачів ресторану «Фіалка» 22 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У РЕСТОРАНІ «ФІАЛКА» 30 3.1. Напрямки поліпшення процесу обслуговування в сучасних закладах ресторанного господарства 30 3.2. Шляхи подолання недоліків та підвищення ефективності процесу обслуговування клієнтів ресторану «Фіалка» 33 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 39
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|