Тема: Психологічні аспекти спілкування персоналу з туристами в підприємствах ресторанного господарства Курсова робота Дисципліна: Технологія обслуговування ресторанно-готельного бізнесу Обсяг: 30 сторінок. № роботи: 5710 ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ СПІЛКУВАННЯ ЯК УПРАВЛІНСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ 5 1.1 Спілкування, його сутність та значущість 5 1.2 Теоретичні аспекти спілкування 7 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «РЕСТОРАН «ШАХТАР» 11 2.1 Характеристика ВАТ «Ресторан «Шахтар» 11 2.2 Аналіз культури спілкувані в ВАТ «Ресторан «Шахтар» 14 3. ПРОЕКТУВАННЯ ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СПІЛКУВАННЯ В ВАТ «РЕСТОРАН «ШАХТАР» 17 3.1 Удосконалення спілкування персоналу з туристами за рахунок іміджу ВАТ «Ресторан «Шахтар» та підготовки персоналу 17 3.2 Підвищення ефективності психологічного спілкування персоналу мінімізацією скарг клієнтів ВАТ «Ресторан «Шахтар» 21 3.3 Націленність на середній клас з метою удосконалення психологічного спілкування та переорієнтації напрямку надання послуг в ВАТ «Ресторан «Шахтар» 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|