Тема: Сучасні технології, як запорука високого рівня обслуговування в діючих підприємствах готельного господарства Курсова робота Дисципліна: Технологія обслуговування в готельно-ресторанному господарстві Обсяг: 47 сторінок. № роботи: 4666 Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти менеджменту в готельній сфері 5 1.1 Розвиток індустрії гостинності 5 1.2 Загальна характеристика підприємств індустрії гостинності 11 1.3 Особливості менеджменту в готельній сфері 15 1.4 Застосування сучасних технологій в готелях 21 Розділ 2. Характеристика готелю «Опера» 24 2.1 Загальні відомості про готель «Опера» 24 2.2. Структура управління готелем „Опера” 25 2.3. Управління готелем „Опера” 30 Розділ 3. Сучасні технології як запорука високого рівня обслуговування в готелі „Опера” 32 3.1. Використання сучасних технологій в готельному господарстві 32 3.2. Застосування сучасних технологій в готелі „Опера” 32 Розділ 4. Резерви вдосконалення роботи готелю „Опера” 39 4.1. Світовий досвіт готелів у використанні сучасних технологій 39 4.2. Шляхи вдосконалення роботи готелю „Опера” завдяки використанню сучасних технологій 41 Висновки 43 Список використаної літератури 46
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|