Тема: Організація ефективного просування товарів на ринок (на прикладі продукції ТМ «Гаврилівські курчата») дипломна МВА Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 90 сторінок. № роботи: 17853
ЗМІСТ
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ПРОСУВАННЮ ТОРГОВОЇ МАРКИ 5 1.1. Теоретичні основи просування товарів на ринок 5 1.2. Основні елементи комплексу просування 15 1.3. Фактори, що впливають на вибір засобів просування 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ПРОСУВАННЮ ТОВАРІВ ТОРГОВОЇ МАРКИ 31 «ГАВРИЛІВСЬКІ КУРЧАТА» 31 2.1. Аналіз основних показників діяльності та ринкового середовища підприємства 31 2.2. Дослідження наявної системи просування торгової марки 42 2.3. Оцінка впливу просування марки «Гаврилівські курчата» на ринкові позиції підприємства 59 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТОРГОВОЇ МАРКИ «ГАВРИЛІВСЬКІ КУРЧАТА» 65 3.1. Розробка додаткових заходів просування на ринок товарів торгової марки «Гаврилівські курчата» 65 3.2. Прогнозні оцінки ефективності удосконаленої політики просування 75 ВИСНОВКИ 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|