Тема: Планування комунікаційної діяльності підприємства на матеріалах ПП «Рекламно-продюсерське агенство «Браво Про»
дипломна
Дисципліна: PR реклама
Обсяг: 69 сторінок.
№ роботи: 20100
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Сутність та значення маркетингової комунікаційної діяльності 5
1.2. Особливості планування маркетингової комунікаційної діяльності 11
РОЗДІЛ 2. АНАНЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «БРАВО ПРО» 26
2.1. Аналіз маркетингового середовища ПП «Браво Про» 26
2.2. Визначення ефективності системи планування та організації комунікаційної діяльності на ПП «Браво Про» 38
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «Браво Про» 45
3.1. Інформаційне забезпечення планування комунікаційної діяльності підприємства 45
3.2. Удосконалення планування комунікаційної діяльності ПП «Браво Про» 53
ВИСНОВКИ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ
Рік надходження роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|