Тема: Розробка елементів комплексу маркетингу(на прикладі мережі «Хорошая аптека» ТОВ «В.М.-Фарм») дипломна МВА Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 81 сторінок. № роботи: 17851
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 1.1. Сутність та складові комплексу маркетингу в сучасних умовах 7 1.2. Особливості маркетингової стратегії у сфері охорони здоров’я 17 1.3. Специфіка комплексу маркетингу збутових фармацевтичних підприємств 22 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРЕДУМОВ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ МЕРЕЖІ АПТЕК «ХОРОШАЯ АПТЕКА» 31 2.1. Загальна характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз ринкового середовища підприємства 37 2.3. Конкурентні переваги підприємства та напрями їх реалізації 49 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ МЕРЕЖІ АПТЕК «ХОРОШАЯ АПТЕКА» 55 3.1. Перспективи впровадження нової маркетингової стратегії 55 3.2. Обґрунтування цільового споживацького сегмента 59 3.3. Впровадження елементів комплексу маркетингу та оцінка їх ефективності 68 ВИСНОВКИ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 78
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|