Тема: Управління збутом на основі маркетингу на прикладі підприємства Дипломна робота Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 107 сторінок. № роботи: 2580 Зміст
Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи формування збутової стратегії підприємства на основі маркетингу 6 1.1 Теоретичні основи збутової діяльності підприємства 6 1.2 Концепції розробки програми стимулювання збуту 25 1.3 Забезпечення ефективності управління збутом в рамках маркетингової політики підприємства 43 Висновки за розділом І 51 Розділ ІІ. Аналіз збутової діяльності підприємства 55 2.1 Аналіз господарсько-фінансової діяльності підприємства 55 2.2 Організація збутової діяльності на підприємстві 65 2.3 Політика ціноутворення та стимулювання збуту на підприємстві 68 Висновки за розділом ІІ 77 Розділ ІІІ. Шляхи поліпшення управління збутом продукції підприємства 79 3.1 Визначення шляхів оптимізації збуту продукції підприємства за допомогою матричного аналізу 79 3.2 Розробка маркетингової стратегії підприємства, спрямованої на підвищення ефективності управління збутом 88 Висновки за розділом ІІІ 96 Висновок 98 Список літератури 100 Додатки 105
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|