Тема: Економічні особливості та фактори успіху реклами та PR-діяльності Курсова робота Дисципліна: Економічні основи виду діяльності Обсяг: 28 сторінок. № роботи: 10287 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА УМОВ 5 1.1. Необхідність маркетингових досліджень 5 1.2. Етапи маркетингових досліджень 9 РОЗДІЛ 2. ЕТАПИ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ, МІСЦЕ РЕКЛАМИ ТА PR-ДІЯЛЬНОСТІ У НЬОМУ 13 2.1. Цілі, основні завдання маркетингового планування 13 2.2. Форми контролю за ефективністю реклами та PR-діяльності 17 2.3. Маркетингово-інформаційна політика 22 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|