Тема: Маркетинг видавничої продукції та поліграфічних послуг Курсова робота Дисципліна: Маркетинг видавничої продукції та поліграфічних послуг Обсяг: 57 сторінок. № роботи: 7789 Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Методологічні засади вивчення ринку 5 1.1 Роль маркетингу в ефективному управлінні підприємством 5 1.2 Суть маркетингових досліджень 10 Розділ 2. Дослідження маркетингової діяльності підприємства 17 2.1 Дослідження потенціалу компанії 17 2.2 Основні напрямки маркетингової діяльності підприємства 22 2.3 Основні сегменти ринку підприємства 25 Розділ 3. Процес організації і результати маркетингового дослідження ринку 27 3.1 Дизайн маркетингового дослідження 27 3.2 Результати кабінетного дослідження 29 3.3 Результати польового дослідження 31 Розділ 4. Маркетингова стратегія 39 4.1 Місія, цілі та товарна стратегія компанії 39 4.2 Цінова стратегія 41 4.3 Політика маркетингових комунікацій 45 Висновки 52 Список використаної літератури 54 Додатки 56
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|