Тема: Маркетинг: відносини та його сутність Курсова робота Дисципліна: Економіка підприємства Обсяг: 54 сторінок. № роботи: 10355 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 7 1.1. Дослідження теоретичних основ сутності маркетингу 7 1.2. Класифікаційна характеристика видів маркетингу 18 1.3. Еволюція маркетингу на вітчизняних підприємствах 21 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ 27 2.1. Концептуальні підходи до вдосконалення маркетингової політики при формуванні стратегії розвитку діяльності підприємств 27 2.2. Моделювання процесу застосування маркетингових методів управління на промислових підприємствах 43 РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДІВ ПОКРАЩАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ОБ’ЄКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ 48 ВИСНОВОК 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 54
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|