Тема: Маркетингові дослідження ринку туристичних послуг (дайвінг) і споживчих переваг Курсова робота Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 24 сторінок. № роботи: 6206 ЗМІСТ
Вступ 3 Розділ 1. Основи туристичної діяльності 5 1.1. Основні поняття та організаційні форми туристичної діяльності 5 1.2. Практика ціноутворення в туризмі 8 Розділ 2. Маркетингові дослідження туристичної діяльності 13 2.1. Доцільність та інструменти дослідження туристичної сфери 13 2.2. Теоретичні засади формування споживчих переваг в області надання туристичних послуг 15
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|