Тема: Організація маркетингової діяльності підприємства (ТОВ «Юніверсал Медіа Уорлдвайд»)
курсова
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 55 сторінок.
№ роботи: 21113
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Маркетингова концепція управління підприємством та її специфіка 5
1.2. Основні сфери маркетингової діяльності на підприємстві 10
1.3. Специфіка та особливості маркетингової діяльності підприємств рекламного бізнесу 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕКЛАМНОЇ АГЕНЦІЇ ТОВ «ЮНІВЕРСАЛ МЕДІА УОРЛДВАЙД» 24
2.1 Маркетинговий аналіз розвитку рекламного ринку в Україні 24
2.2. Загальна характеристика та оцінка позицій ТОВ «Юніверсал Медіа Уорлдвайд» на українському ринку реклами 28
2.3. Маркетинговий інструментарій в управлінні рекламною агенцією ТОВ «Юніверсал Медіа Уорлдвайд» та його ефективність 32
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕКЛАМНОЇ АГЕНЦІЇ ТОВ «ЮНІВЕРСАЛ МЕДІА УОРЛДВАЙД» 40
3.1. Обґрунтування оптимальної маркетингової стратегії для ТОВ «Юніверсал Медіа Уорлдвайд» 40
3.2. Розробка комплексу заходів із реалізації обраної маркетингової стратегії 45
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53
Рік надходження роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|