Тема: Стратегия маркетинга. Виды маркетинговых стратегий, критерии их выбора. Курсова робота Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 44 сторінок. № роботи: 4963 Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Аналіз теоретичних основ маркетингового аналізу 4 1.1 Маркетинговий аналіз ринку в системі управління підприємства. 5 1.2 Особливості маркетингового аналізу підприємства. 11
Розділ 2. Дослідження та аналіз ринку в системі маркетингу 16 2.1. Маркетингова характеристика виробничо-збутової діяльності ВАТ ""ХХХ"". 16 2.2. Аналіз позиції підприємства на ринку (SWOT аналіз) 22
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингової діяльності ВАТ ""ХХХ"" 26
Висновки 39 Список використаної літератури 41 Додатки 43
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|