Тема: Вдосконалення шляхів проведення рекламної компанії Надра Банку частина курсової Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 41 сторінок. № роботи: 10830 Зміст
1 Рекламна політика Надра Банку 3 1.1. Організаційно – економічна характеристика Надра Банку 3 1.2. Особливості вибору стратегії та планування рекламної кампанії Надра Банку 15 2. Визначення ефективності проведених рекламних заходів 24 2.1. Оцінка ефективності проведеної рекламної кампанії 24 2.2. Недоліки, переваги і пропозиції стосовно вибраної стратегії рекламної кампанії 32 Список використаних джерел 37 Додатки 42
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|