Тема: Формування компрлексу маркетингу на туристичному підприємстві курсова Дисципліна: Економіка та менеджмент готельно-ресторанного бізнесу Обсяг: 35 сторінок. № роботи: 12638 ЗМІСТ
ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Сутність та значення комплексу маркетингу 5 1.2. Характеристика складових комплексу маркетингу туристичного підприємства 6 1.3. Вплив факторів на комплекс маркетингу туристичного підприємства 13 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „АСТРАВЕЛ” 20 2.1. Оцінка товарної політики підприємства 21 2.2. Оцінка цінової політики підприємства 29 2.3. Аналіз комунікативної та збутової політики 30 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ТА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 37 3.1. Пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві 37 3.2. Напрями удосконалення товарної та цінової політики підприємства 38 3.3. Заходи покращення комунікаційної та збутової політики 43 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 48 ДОДАТКИ 49
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|