Тема: Організація обслуговування споживачів в закладах рекреаційного призначення за системою all inclusive
курсова
Дисципліна: Готельний бізнес
Обсяг: 36 сторінок.
№ роботи: 20297
ЗМІСТ
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти обслуговування споживачів в закладах рекреаційного призначення за системою «all inclusive» 6
1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації роботи в Україні 6
1.2. Характеристика закладів рекреаційного призначення 11
1.3. Організація надання послуг в готелях за системою «аll inclusive» 16
РОЗДІЛ 2. Аналіз обслуговування споживачів за системою «аll inclusive» в готелі Hilton Sharm Dreams Resort 5* м. Шарм-Ель-Шейх 21
2.1. Загальна характеристика готелю, в якому використовується система «аll inclusive» 21
2.2. Аналіз та організація роботи системи «аll inclusive» в готелі Hilton 23
2.3. Загальна характеристика надання послуг з харчування у ресторані при готелі рекреаційного призначення за технологією «аll inclusive» 26
РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо удосконалення організації обслуговування споживачів за системою «аll inclusive» 28
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 35
Рік надходження роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|