Тема: Особливості сприймання брендів чоловічого одягу
Дисципліна виконання роботи: Психологія реклами
№ роботи: 19866
вид роботи: курсова
Обсяг виконаної роботи: 47 сторінок.
Зміст виконаної роботи:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичний аналіз підходів щодо соціально-психологічного впливу реклами 5
1.1. Проблема вивчення впливу реклами в соціальній психології і суміжних науках 5
1.2. Аналіз існуючих поглядів на проблему дослідження впливу реклами 11
1.3. Психологічні особливості сприйняття бренду 28
Розділ 2. Емпіричне дослідження особливостей сприймання брендів чоловічого одягу 38
2.1. Опис методів дослідження 38
2.2. Результати проведеного дослідження 39
Висновки 44
Список використаних джерел 47
Рік написання роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|