Тема: Туристичний імідж королівства Норвегія: сучасний стан, оцінка та перспективи дипломна Дисципліна: Туризм Обсяг: 109 сторінок. № роботи: 20356
Вступ 3 Розділ 1. Створення туристичного іміджу Норвегії 5 1.1. Сутність та складові туристичного іміджу країни 5 1.2. Принципи туристичного іміджування 6 1.3. Маркетинг іміджу 8 Розділ 2. Сучасні тенденції розвитку туризму та ефективність впровадження турів у Норвегію 12 2.1. Економіко-географічне положення та рівень економічного розвитку Норвегії 12 2.2. Туристичний потенціал Норвегії 19 2.3. Характеристика інфраструктури та сучасні тенденції розвитку туризму 33 2.4. Місце Норвегії на міжнародному туристичному ринку 38 2.5. Унікальні туристичні об'єкти та явища 43 2.6. Головні туристичні райони країни 47 2.7. Планування та економічна ефективність впровадження турів у Норвегію туроператором ''Сага'' України 57 Розділ 3. Туристичний образ та бренд Норвегії 64 3.1. Бренди Норвегії на світовому туристичному ринку 64 3.2. Фіорди - національний бренд Норвегії 70 3.3. Шпіцберген та Лофотени – унікальні архіпелаги Північної Європи 74 3.4. Лижний спорт та рибальство - візитні картки Норвегії 82 Висновки 89 Список використаної літератури 93 Додатки 98
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|