Тема: Комплекс маркетингових заходiв перiодичного iнформацiйного-розважального видання
бакалаврська
Дисципліна: Издательское дело и редактирование
Обсяг: 65 сторінок.
№ роботи: 21808
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1 6
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ВИДАНЬ 6
ДЛЯ ДІТЕЙ 6
1.1. Огляд літератури та джерел 6
1.2. Концептуальна характеристика інформаційно-розважальних видань для дітей 10
1.3. Особливості ринку дитячої інформаційно-розважальної періодики та перспективи його розвитку 18
1.4. Маркетингові технології, які використовуються редакціями дитячих інформаційно-розважальних видань 26
Розділ 2 38
ПРОЕКТУВАННЯ ВИПУСКУ ПЕРІОДИЧНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗВАЖАЛЬНОГО ВИДАННЯ 38
ДЛЯ ДІТЕЙ 38
2.1. Бізнес-план випуску періодичного інформаційно-розважального видання для дітей 38
2.2. Маркетинговий план інформаційно-розважального видання для дітей віком від 6 до 10 років «Один вдома» 51
ВИСНОВКИ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 61
Рік надходження роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|