Тема: Піар як спосіб впливу та формування громадської думки в Україні
курсова
Дисципліна: Реклама та зв’язки з громадськістю
Обсяг: 45 сторінок.
№ роботи: 20363
ЗМІСТ
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ГРОМАДСЬКІСТЬ ЯК ОБ’ЄКТ ТА СУБ’ЄКТ КОМУНІКАЦІЇ 5
1.1. Громадська думка, її формування та зміна в процесі трансформації суспільства 6
1.2. Громадська думка як джерело та суб'єкт комунікативного впливу 14
РОЗДІЛ 2. ПІАР ЯК СПОСІБ ВПЛИВУ ТА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ В УКРАЇНІ 30
2.1. Роль PR в соціальних комунікаціях 30
2.2. Вплив PR та формування громадської думки в Україні 37
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Рік надходження роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|