Тема: Моделювання фонду бібліотек різних видів
курсова
Дисципліна: Бібліотекознавство
Обсяг: 43 сторінок.
№ роботи: 20265
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи бібліотечного маркетингу 6
1.1. Генезис бібліотечного маркетингу і особливості маркетингового середовища бібліотеки 6
1.2. Сучасні моделі бібліотечного маркетингу 14
Розділ 2. Маркетингові рішення бібліотек 19
2.1. Стратегія планування, контроль в бібліотечному маркетингу 19
2.2. Buzz-меркетинг як новітня технологія бібліотечної діяльності (досвід бібліотек Польщі) 25
2.3. Маркетингові дослідження бібліотечного середовища (на основі досліджень Національної бібліотеки ім. В.І.Вернадського) 31
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
Рік надходження роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|