Тема: Конкурента позиція України на міжнародному ринку туристичних послуг
курсова
Дисципліна: Зовнішня економічна діяльність
Обсяг: 40 сторінок.
№ роботи: 21092
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ В ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ 5
1.1. Суть та особливості конкуренції у сфері туризму 5
1.2. Теоретичні основи оцінки конкурентоспроможності туристичних підприємств 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПОЗИЦІЇ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 13
2.1. Розвиток туризму в Україні 13
2.2. Формування конкурентних переваг підприємствами туристичної галузі 18
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 24
3.1. Зарубіжний досвід підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі 24
3.2. Проблеми підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг в Україні та шляхи їх вирішення 30
ВИСНОВОК 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
ДОДАТКИ
Рік надходження роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|