Тема: Методи формування ціни на підприємствах курсова Дисципліна: Економіка Обсяг: 46 сторінок. № роботи: 19056 ЗМІСТ
ВСТУП 3 Розділ 1 Формування ціни на підприємства: теоретичний аспект 5 1.1. Основні поняття цінової політики 5 1.2. Методи формування ціни на підприємствах 9 Розділ 2 Дослідження методів формування ціни на ЗАТ «Проммонтаж» 13 2.1. Характеристика ЗАТ «Проммонтаж» 13 2.2. Методи формування ціни на ЗАТ «Проммонтаж» 17 2.3. Дослідження фінансових результатів діяльності підприємства в залежності від цінової політики 22 Розділ 3 Дослідження основних проблем формування ціни на ЗАТ «Проммонтаж» та розробка шляхів їх вирішення 31 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|