Замовити курсову, дипломну, контрольну роботу, диссертацію

курсові роботи, дипломні роботи, дисернтації

C 11:00 до 19:00 (пн-пт)


Меню сайту
Пошук готових
Курсових, Дипломних
Категорії розділу
Дипломні роботи по економіці
Курсова робота з економіки
Реферат з економіки
Бізнес-план
Питання до іспиту, екзамену, шпаргалки з економіки
Звіт по практиці
Есе по економіці
Доповідь по економіці
Свята
Праздники Украины
Головна » Перейти до списку дисциплін » Економіка » Питання до іспиту, екзамену, шпаргалки з економіки

Питання до іспиту
15.08.2011, 16:25

Тема: Питання до іспиту

питання до іспиту

Дисципліна: Економіка та управління персоналом

Обсяг: 51 сторінок.

№ роботи: 10806

ЗМІСТ

1. Основні наукові школи менеджменту, їх стисла характеристика. 3
2. Планування безперервного навчання персоналу в організації. 3
3. Поняття мотивації та її необхідність в управлінні 4
4. Тенденції у змінах кадрового менеджменту з позицій різних наукових шкіл менеджменту 4
5. Сутність, мета і завдання кадрового планування. 5
6. Характеристика теорії ієрархії потреб Маслоу 5
7. Поняття методики. Суть методики вивчення дисципліни „Управління персоналом”. 6
8. Кваліметричний підхід в оцінці персоналу 6
9. Форми мотивації, їх стисла характеристика. 6
10. Поняття кадрової політики. Цілі кадрової політики у галузі управління персоналом 7
11. Прогнозування в управлінні персоналом 7
12. Роль функції мотивації в підвищенні ефективності управління 8
13. Сутність концепції випереджальної освіти. 8
14. Особливості планування розвитку персоналу організації 9
15. Методи ділової оцінки персоналу 9
16. Філософія японського управління персоналом 10
17. Сучасні проблеми в системі підготовки спеціалістів в галузі управління людськими ресурсами 11
18. Внутрішня та зовнішня мотивація. 11
19. Порівняльні характеристики американської та японської систем управління персоналом 12
20. Філософська антропологія про сутність людини 12
21. Методи управління мотивацією 13
22. Порівняльні характеристики західноєвропейської та східноєвропейської систем управління персоналом 13
23. Державна політика в сфері управління трудовими ресурсами. Особливості підготовки державних службовців 14
24. Зовнішні мотиватори поведінки людини 15
25. Сутність моральної, духовної і інтелектуальної освіти 15
26. Планування кар’єри. Види кар’єри 16
27. Концепція партисипативного управління 17
28. Акмеологічні основи професійного становлення викладача 17
29. Самоуправління кар'єрою: стратегія і тактика 18
30. Вплив національної культури на процес мотивації та ділову оцінку персоналу 18
31. Характеристика концепції безперервної освіти 19
32. Особливості процесу формування людських ресурсів. Місце і роль освіти 19
33. Зміст мотиваційного процесу 20
34. Проблеми розвитку людини у мінливому суспільстві 20
35. Методи перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу 21
36. Методи мотивації, їх стисла характеристика 21
37. Навчальний процес як система (синергетичний підхід) 22
38. Акмеологічна концепція розвитку 22
39. Методи ділової оцінки персоналу 23
40. Сучасні проблеми системи підготовки спеціалістів у сфері управління персоналом 23
41. Характеристика процесів науковості навчання, активності та самостійності 24
42. Візуальна психодіагностика при оцінці персоналу 25
43. Поняття методу навчання. Класифікація методів навчання 25
44. Цільовий підхід до управління процесом розвитку і реалізації людських ресурсів в умовах перехідного суспільства 26
45. Типи стимулів, їх стисла характеристика 26
46. Поняття навчального процесу. Типи навчання. Структурні елементи навчального процесу 27
47. Планування процесу перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу 27
48. Характеристика методів примусової мотивації працівників 28
49. Охарактеризуйте загально - дидактичні методи навчання 28
50. Місце та роль вищого навчального закладу в системі управління людськими ресурсами 29
51. Соціально-економічні основи мотивації персоналу організації 29
52. Критерії і норми оцінки знань 30
53. Поняття методів навчання. Класифікація методів 30
54. Характеристика теорії мотивації двох факторів Герцберга 31
55. Сучасні освітні технології, що використовуються у школі 31
56. Планування кар’єри. Професійно-кваліфікаційний розвиток персоналу як основа посадового просування службовця 32
57. Процесуальні мотиваційні теорії. Їх особливості 32
58. Поняття „педагогічна технологія”, класифікація технологій. Методи активного навчання 33
59. Маркетингова діяльність кадрових служб по визначенню та задоволенню потреб у кадрах 34
60. Класифікація методів мотивації працівників 34
61. Семінарське заняття, як форма організації навчання 35
62. Планування розвитку персоналу організації 36
63. Організація управління трудовою дисципліною на підприємстві 36
64. Особливості становлення людини в організації, адаптація працівника 36
65. Принципи та методи навчання у вищій школі. Класифікація методів 37
66. Ділова оцінка персоналу в економічно розвинених країнах 38
67. Особливості психофізіології трудових процесів і соціології праці 38
68. Педагогічна майстерність. Технології навчання 39
69. Нетрадиційні методи атестації персоналу 39
70. Врахування особливостей студентів як об’єкта і суб’єкта в освітній технології 40
71. Поняття педагогічних технологій. Класифікація технологій 40
72. Візуальна психодіагностика як один із методів оцінки персоналу 41
73. Ефективність та якість діяльності менеджера з персоналу. Критерії цієї оцінки 41
74. Пріоритетні напрямки розвитку системи навчання та виховання 42
75. Методи самомотивації людини 43
76. Види і методики проведення семінарів. Тематична дискусія 43
77. Атестація кадрів. Оцінка рівня підготовки та професіоналізму 44
78. Організаційні методи підвищення ініціативи та відповідальності працівника 45
79. Особливості методики і техніки проведення лекції. Проблемна лекція 45
80. Сучасні методи роботи з резервом кадрів 46
81. Основні принципи ефективної оцінки персоналу 46
82. Суть освіти та педагогічної діяльності 47
83. Особливості становлення і розвитку персоналу в сучасних фірмах і компаніях 47
84. Методи нематеріальної мотивації персоналу 48
85. Критерії оцінки ефективності управління розвитком персоналом 48
86. Особливості педагогічного мислення. 49
87. Загальна характеристика психологічних прийомів та технологій, які використовуються при доборі та перевірці персоналу 49
88. Освіта як проблема національної безпеки 50
89. Сутність контрактної системи найму працівників 50
90. Загальна характеристика особливостей національної ділової культури в процесі управління розвитком персоналом 51
Оформити попереднє замовлення
Тема повідомлення:
Тема роботи (вказана вище плану роботи):
№ роботи (вказаний вище, після теми роботи):
Уточнення по роботі чи оплаті:
Варіанти оплати:
Телефон Замовника (Обов'язкове поле):
E-mail Замовника (Обов'язкове поле):

Вартість готових робіт з сайту:
Реферат - 2 грн. за сторінку
Курсова робота - 3 грн. за сторінку
Дипломна робота - 4 грн. за сторінку
Бізнес-план - 150 грн. за роботу
Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет

Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії.
Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати  по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії
У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку.
Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.

Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
Категорія: Питання до іспиту, екзамену, шпаргалки з економіки | Додав: Ise4
Переглядів: 705 | Завантажень: 0
Послуги
Розклад роботи
Партнери сайту
  • Посилання
  • Статистика

     

     
    Copyright © 2024informative studio Expert 
    Вся інформація, розміщена на веб-сайті http://kursovye-raboty.kiev.ua/ua/ включаючи статті, тексти, фото-, аудіо-та відеоматеріали, ілюстрації, дизайн сайту, а також підбір і розташування матеріалів є власністю інформаційної студії Експерт та об'єктом авторських прав, охороняється відповідно до законодавства про захист авторських прав.
     
    Яндекс цитирования