Тема: Питання до іспиту. Економіка
питання до іспиту
Дисципліна: Конкурентоспроможність підприємства
Обсяг: 47 сторінок.
№ роботи: 10161
Зміст
1. Основні теоретико-методологічні підходи щодо визначення конкурентоспроможності підприємства ЖКГ 4 2. Конкурентоспроможність підприємства, його продукції та послуг, сутність і проблеми визначення для ЖКГ 5 3. Напрями забезпечення конкурентного статусу підприємств ЖКГ 6 4. Основні критерії вибору стратегії підприємств ЖКГ та правила її проведення 7 5. Шляхи та методи забезпечення конкурентних переваг підприємства на ринку послуг ЖКГ 8 6. Поняття інноваційний розвиток підприємства. Застосування інновацій на підприємствах ЖКГ як метод ведення конкурентної боротьби 9 7. Діагностика основних факторів конкурентного середовища 10 8. Основні фактори підвищення конкурентоспроможності продукції або послуг на підприємствах ЖКГ 11 9. Основні складові для формування стратегічної позиції підприємств ЖКГ у конкурентному середовищі 12 10. Можливості використання SWOT-аналізу при діагностиці конкурентоспроможності підприємства ЖКГ 13 11. Створення позитивного іміджу підприємства ЖКГ як складова його конкурентоспроможності 14 12. Визначення сильних і слабких сторін, можливостей та загроз підприємства ЖКГ 15 13. Розробка конкурентної стратегії для підприємства залежно від особливостей його продукції або послуг 16 14. Практичне застосування стратегій щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств і організацій ЖКГ 17 15. Характеристика конкурентної стратегії структур житлового господарства 18 16. Особливості PIMS-аналізу для визначення конкурентної стратегії підприємств на ринку 19 17. Визначення конкурентних позицій підприємств ЖКГ на основі карти стратегічних груп 20 18. Характерні риси, що притаманні конкурентній стратегії підприємств-патіентів 21 19. Портфель стратегій підприємств ЖКГ в умовах їх реформування 22 20. Сучасні методи конкурентної боротьби, що використовують підприємства-суперники на ринку товарів та послуг 23 21. Характеристика конкурентної стратегії підприємств-комутантів 24 22. Конкурентне середовище та визначення стратегічних зон господарювання підприємств ЖКГ 25 23. Особливості конкурентної стратегії підприємств-експлерентів 26 24. Визначення конкурентного профілю галузі (на прикладі ЖКГ) 27 25. Характеристика конкурентного середовища підприємства та його основні елементи 28 26. Визначення конкурентоспроможності підприємств і організацій ЖКГ 29 27. Основні напрями підвищення конкурентоспроможності послуг на підприємствах ЖКГ 30 28. Карта стратегічних груп як основний спосіб визначення конкурентних позицій суперників (на прикладі ЖКГ) 31 29. Сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємств ЖКГ 32 30. Використання досягнень науково-технічного прогресу для розробки конкурентної стратегії 33 31. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ЖКГ за методом компенсації 34 32. Порівняльна характеристика конкурентної стратегії патіента та віолента 35 33. Конкурентні переваги та їх роль у формуванні конкурентного статусу підприємства 36 34. Конкурентна сумісність видів діяльності підприємств-конкурентів на ринку товарів чи послуг 37 35. Форми та методи визначення конкурентоспроможності підприємств комунальної теплоенергетики 38 36. Форми і методи визначення рівня конкурентоспроможності підприємств міськелектротранспорту 39 37. Поняття і шляхи забезпечення конкурентоспроможності підприємства по вивозу твердих відходів 40 38. Можливі форми і методи дослідження діяльності конкурентів як один із способів ведення конкурентної боротьби у житлово-комунальній сфері 41 39. Роль конкуренції для формування ринкових відносин у ЖКГ 42 40. Особливості оцінки конкурентоспроможності послуг підприємств ЖКГ 43 41. Основні показники, що характеризують рівень конкурентоспроможності підприємств і організацій ЖКГ 44 42. Особливості застосування діагностики конкурентоспроможності для підприємств ЖКГ 45 43. Можливі шляхи і методи дослідження діяльності конкурентів як один із способів ведення конкурентної боротьби підприємств ЖКГ 46 44. Основні показники, що визначають рівень конкурентоспроможності підприємств ЖКГ 47 45. Дослідження діяльності конкурентів як один із способів конкурентної боротьби 48
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|