Замовити курсову, дипломну, контрольну роботу, диссертацію

курсові роботи, дипломні роботи, дисернтації

C 11:00 до 19:00 (пн-пт)


Меню сайту
Пошук готових
Курсових, Дипломних
Категорії розділу
Дипломні роботи по економіці
Курсова робота з економіки
Реферат з економіки
Бізнес-план
Питання до іспиту, екзамену, шпаргалки з економіки
Звіт по практиці
Есе по економіці
Доповідь по економіці
Свята
Праздники Украины
Головна » Перейти до списку дисциплін » Економіка » Питання до іспиту, екзамену, шпаргалки з економіки

Управління конкурентноспроможністю підприємства питання до іспиту
15.08.2011, 16:31

Тема: Управління конкурентноспроможністю підприємства

питання до іспиту

Дисципліна: Управління конкурентноспроможністю підприємства

Обсяг: 135 сторінок.

№ роботи: 12811

ЗМІСТ

1. Конкуренція, її сутність та ознаки. Ринок як спільнота конкуруючих компаній 6
2. Предмет, мета і завдання курсу, його місце в системі дисциплін економічного та управлінського циклу 7
3. Понятійно-категоріальний апарат курсу 9
4. Системний та процесний підходи як методологічна база управління конкурентоспроможністю підприємства 11
5. Ключові положення теорії ринку, теорії конкуренції та конкурентних переваг, концепції стратегічного управління, сучасної управлінської парадигми як наукові основи та найважливіші складові методології курсу 12
6. Сутність та види економічної конкуренції. Об’єкт, суб’єкт та предмет економічної конкуренції 13
7. Конкурентоспроможність суб’єкта конкуренції та її основні ознаки 14
8. Моделі ринкової поведінки підприємства 16
9. Типи ринкових структур та властивий їм характер конкурентних відносин 17
10. Класифікація об’єктів, що характеризуються такою властивістю, як конкурентоспроможність 18
11. Еволюція поглядів на конкуренцію та засоби управління конкурентоспроможністю підприємства 19
12. Конкурентний контекст, поле конкуренції та конкурентне середовище 21
13. Склад та структура конкурентного середовища підприємства. Модель "п’яти сил конкуренції” М.Портера та її елементи 21
14. Державне регулювання конкуренції як "шостий” чинник конкурентного середовища. Основні елементи державної політики регулювання конкуренції в Україні 23
15. Закони та підзаконні акти, що регулюють конкурентні відносини в Україні 24
16. Закони та підзаконні акти, що регулюють конкурентні відносини в Україні 25
17. Постийні сили ринку та причини змін умов конкуренції 27
18. Чинники, що впливають на силу конкурентної боротьби 28
19. Методики та показники оцінки інтенсивності конкуренції 29
20. Сутність поняття "галузь”; необхідність та структура аналізу галузі. 31
21. Сутність поняття "конкурент”; визначення та типологія конкурентів. Інформаційне забезпечення та структура аналізу діяльності конкурентів 32
22. Методика побудови та інтерпретації конкурентної карти ринку 33
23. Методика побудови та інтерпретації карти стратегічних груп 34
24. Конкурентна відмінність як основа ринкового успіху підприємства 37
25. Ключові чинники успіху: поняття та класифікація 37
26. Сутність та співвідношення понять "ринкові чинники успіху”, "ключові компетенції”, "конкурентні переваги” 38
27. Ступінь задоволення споживача як головна детермінанта успіху в конкурентній боротьбі 40
28. Конкурентна перевага як втілення конкурентної відмінності підприємства 42
29. Властивості конкурентних переваг. Життєвий цикл конкурентної переваги 43
30. Конкурентна вада як прояв конкурентної відмінності 45
31. Концепція „Ланцюгу створення вартості” та її застосування при формуванні конкурентних переваг 46
32. Концепція „Стратегічних зон господарювання” та її застосування при реалізації конкурентних переваг 47
33. Види та джерела формування конкурентних переваг 49
34. Продуктивність, якість, гнучкість та інновації як специфічні стадії еволюції джерел формування конкурентних переваг протягом ХХ ст. 51
35. Потність поняття "конкурентоспроможність підприємства” 52
36. Чинники, що визначають рівень конкурентоспроможності підприємства на внутрішніх та зовнішніх ринках 53
37. Аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємства 55
38. Принципи та загальний порядок оцінки конкурентоспроможності підприємства 56
39. Класифікація методів оцінки конкурентоспроможності підприємства 57
40. Базове визначення сутності поняття "управління конкурентоспроможністю”. Мета управління конкурентоспроможністю підприємства 59
41. Система управління конкурентоспроможністю підприємства: основні елементи та їх взаємозв’язок, організаційна побудова 60
42. Загальні та специфічні функції управління конкурентоспроможністю 61
43. Етапи процесу управління конкурентоспроможністю. Цикл управління конкурентоспроможністю 62
44. Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі процесного підходу 62
45. Конкурентоспроможність продукції та послуг як основа формування конкурентоспроможності підприємства 64
46. Критерії конкурентоспроможності товарів. Чинники, що визначають конкурентоспроможність товару на ринку 65
47. Принципи та загальний порядок оцінки конкурентоспроможності товарів 70
48. Класифікація методів оцінки конкурентоспроможності товарів 72
49. Роль стандартизації, сертифікації та систем якості в забезпеченні конкурентоспроможності товарів 79
50. Основні підходи до управління конкурентоспроможністю товару 80
51. Структура та підсистеми управління конкурентоспроможністю продукції (послуг). Основні шляхи забезпечення конкурентоспроможності продукції. 81
52. Сутність поняття "конкурентна стратегія”. Співвідношення та взаємозв’язок конкурентної стратегії з іншими стратегіями організації 84
53. Складові конкурентної стратегії підприємства 85
54. Найбільш поширені класифікації стратегій ринкової конкуренції (підхід Ф.Котлера, підхід П.Друкера, підхід І.Ансоффа, підхід М.Портера тощо). 86
55. Стратегія надбання конкурентної переваги (загальні стратегії конкуренції) 92
56. Стратегія забезпечення конкурентоспроможності як комплексна стратегія 93
57. Стратегія конкурентної поведінки підприємства 94
58. Принципи та основні етапи процесу розробки стратегії конкуренції. 95
59. Концепція розробки та основні елементи програми підвищення конкурентоспроможності 98
60. Зовнішні та внутрішні передумови, що визначають необхідність розробки програм підвищення конкурентоспроможності 100
61. Етапи розробки програми підвищення конкурентоспроможності. Реалізація програми підвищення конкурентоспроможності та моніторинг її ходу 102
62. Програми підвищення продуктивності та якості як складові програм підвищення конкурентоспроможності підприємства. 104
63. Програми підвищення конкурентоспроможності галузі та країни. 106
64. Вітчизняний підхід до забезпечення конкурентоспроможності національної економіки 107
65. Міжнародний досвід реалізації програм підвищення конкурентоспроможності 108
66. Трансформація конкурентних відносин в сучасному економічному просторі 110
67. Глобалізація світової економіки та її вплив на конкурентну взаємодію підприємств 113
68. Віртуалізація виробництва як відповідь на глобалізаційні виклики 114
69. Кооперація як поширена форма конкурентної взаємодії. Цілі утворення та форми коопераційних об’єднань 116
70. Застосування ситуаційного підходу в управлінні конкурентоспроможністю підприємства 117
71. Проектування стратегії конкуренції для підприємств з різним ступенем домінування на ринку 118
72. Адаптація стратегії конкуренції до особливостей структури конкурентного середовища 119
73. Адаптація стратегії конкуренції до особливостей динаміки ринку 120
74. Типологія бізнес-організацій за різними ознаками та відповідні підходи до формування та підтримки їх конкурентних переваг 121
75. Проектування стратегії конкуренції для підприємств різних розмірів, сфер діяльності, організаційно-правових форм 123
76. Передумови та причини виникнення нових бізнес-моделей. Підходи до вдосконалення існуючої моделі бізнесу 124
77. Сучасні концепції бізнесу: масова кастомізація 125
78. Сучасні концепції бізнесу: електронний бізнес 127
79. Сучасні концепції бізнесу: сітьова організація бізнесу 129
80. Сучасні концепції бізнесу: аутсорсінг 131
81. Сучасні концепції бізнесу: реінжиніринг бізнес-процесів 133
82. Сучасні концепції бізнесу: ощадливе виробництво 135
83. Якість і конкурентоспроможність: мікро- і макроаспекти 136
84. Лідерство компаній на основі якості – ключова ідея сучасного бізнесу. Досвід застосування моделі TQM провідними компаніями світу 138
85. Конкурси та премії якості як інструменти визнання конкурентоспроможності продукції та послуг. 139

Оформити попереднє замовлення
Тема повідомлення:
Тема роботи (вказана вище плану роботи):
№ роботи (вказаний вище, після теми роботи):
Уточнення по роботі чи оплаті:
Варіанти оплати:
Телефон Замовника (Обов'язкове поле):
E-mail Замовника (Обов'язкове поле):

Вартість готових робіт з сайту:
Реферат - 2 грн. за сторінку
Курсова робота - 3 грн. за сторінку
Дипломна робота - 4 грн. за сторінку
Бізнес-план - 150 грн. за роботу
Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет

Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії.
Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати  по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії
У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку.
Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.

Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
Категорія: Питання до іспиту, екзамену, шпаргалки з економіки | Додав: Ise4
Переглядів: 1098 | Завантажень: 0
Послуги
Розклад роботи
Партнери сайту
  • Посилання
  • Статистика

     

     
    Copyright © 2024informative studio Expert 
    Вся інформація, розміщена на веб-сайті http://kursovye-raboty.kiev.ua/ua/ включаючи статті, тексти, фото-, аудіо-та відеоматеріали, ілюстрації, дизайн сайту, а також підбір і розташування матеріалів є власністю інформаційної студії Експерт та об'єктом авторських прав, охороняється відповідно до законодавства про захист авторських прав.
     
    Яндекс цитирования