Тема: Мовно-стилістичні особливості реклами у друкованих ЗМІ
магістерська
Дисципліна: Реклама та зв’язки з громадськістю
Обсяг: 99 сторінок.
№ роботи: 23153
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 РЕКЛАМНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ У ДРУКОВАНИХ ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 6
1.1. Друковані ЗМІ як рекламний засіб 6
1.2. Рекламне повідомлення в пресі, його види та структура 16
1.3. Характеристика рекламних засобів 23
Висновки до розділу 1 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ У РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕННЯХ В ПРЕСІ 27
2.1. Особливості контент-аналізу, етапи проведення 27
2.2. Кількісно-якісний контент-аналіз рекламних повідомлень у друкованих ЗМІ 36
2.3. Сучасні мовні тенденції рекламних повідомлень у друкованих ЗМІ 57
Висновки до розділу 2 61
РОЗДІЛ 3. МОВНО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ У ПРЕСІ 63
3.1. Реклама, як публіцистичний стиль 63
3.2. Мовні засоби та стилістичні особливості рекламних повідомлень в пресі та їх вплив на сприйняття повідомлення 65
3.2.1. Тропи у рекламних повідомленнях 69
3.2.2. Неологізми та жаргонізми у рекламних повідомленнях 82
3.2.3. Багатозначність у рекламних повідомленнях 84
3.3. Поради щодо створення якісної реклами 86
Висновки до розділу 3 89
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94
Рік надходження роботи: 2014
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|