Тема: Підходи та методи сегментації ринку споживчих товарів бакалаврська Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 72 сторінок. № роботи: 18336
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ 6 1.1. Поняття та необхідність сегментації ринку споживчих товарів 6 1.2. Теоретичні підходи сегментації ринку споживчих товарів 9 1.3. Методи сегментації ринку споживчих товарів 19 Висновок до розділу 1 24 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства 26 2.2. Аналіз фінансового становища підприємства 29 2.3. Характеристика збутової діяльності та сегментації цільового ринку 35 2.4. Політика ціноутворення та стимулювання збуту в межах ринкового сегменту підприємства 39 Висновки до розділу 2 47 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ 50 3.1. Визначення шляхів удосконалення системи збуту продукції підприємства за допомогою матричного аналізу 50 3.2. Розробка маркетингової стратегії підприємства, спрямованої на підвищення ефективності управління збутом 58 Висновки до розділу 3 66 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70 ДОДАТКИ 74
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|