Тема: Маркетингова концепція бібліотеки курсова Дисципліна: Бібліотечний менеджмент і маркетинг Обсяг: 37 сторінок. № роботи: 12211 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕКИ 6 1.1. Сутність маркетингової концепції 6 1.2. Особливості маркетингової концепції бібліотеки в сучасній Україні 11 1.3. Головні напрямки сучасної бібліотечної підготовки 14 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕКИ 28 2.1. Можливості застосування маркетингу бібліотечних послуг 28 2.2. Формування маркетингової стратегії 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|