Тема: питання
питання до іспиту
Дисципліна: Паблік рілейшинз
Обсяг: 17 сторінок.
№ роботи: 20293
ЗМІСТ
Тема 1. Історичні умови виникнення паблік рилейшнз 4
1. Причини виникнення паблік рилейшнз 4
2. Чому саме журналісти стали першими фахівцями з паблік рилейшнз? 4
3. Участь спеціалістів з паблік рилейшнз у розв’язанні виробничих конфліктів 5
Тема 2. Відмінне і спільне між паблік рилейшнз і пропагандою 5
1. Чи існує нині “чорна” пропаганда? 5
2. Чому пропаганда є одностороннім, а переконування двостороннім потоком інформації? 6
3. Основні відмінності в роботі пропагандиста і спеціаліста з паблік рилейшнз 6
Тема 3. Проблема аудиторії в масовій комунікації 6
1. Чому аудиторія не є гомогенною? 6
2. Що формує звички у сприйнятті повідомлення? 7
3. Характеристика дихотомії “очікування – задоволення” 7
Тема 4. Особливості паблік рилейшнз у бізнесовій організації 7
1. Якими засобами компанія досягає довіри до себе в суспільстві? 7
2. Яку роль відіграє нині в економіці морально-етичний фактор? 7
3. Якими засобами можна зробити організацію видимою? 8
Тема 5. Поява урядового паблік рилейшнз 8
1. Що спонукало американський уряд звернутися по допомогу до фахівців із паблік рилейшнз? 8
2. Що означає “прозорість” у прийнятті урядових рішень? 8
3. За яких умов паблік рилейшнз стає засобом звітності уряду перед виборцями? 8
Тема 6. Паблік рилейшнз у діяльності міжнародних організацій 9
1. Чому міжнародні організації потребують паблік рилейшнз? 9
2. Що обмежує ПР-кампанії міжнародних організацій? 9
Тема 7. Спеціалізовані частини паблік рилейшнз: урядові відносини, управління проблемами, лобіювання 9
1. Чому управління проблемами має бути упереджувальним? 9
2. Засоби лобістської діяльності 10
3. Які організації вдаються до такої діяльності, як питання розвитку? 10
Тема 8. Особливості зовнішньоорганізаційної комунікації 11
1. Які інститути становлять зовнішнє комунікаційне середовище? 11
2. Потреби преси 11
3. Місце і значення телебачення у паблік рилейшнз 11
Тема 9. Діяльність прес-служби, прес-секретаря та речника 12
1. Форми організації прес-служби 12
2. Чому упереджувальна тактика роботи прес-служби більш виграшна? 12
3. Які риси повинен мати речник? 12
4. Якою є прийнятна лінія поведінки керівників у відносинах з пресою? 12
Тема 10. Проблеми внутрішньоорганізаційної комунікації 13
1. Доведіть, що ефективний менеджмент персоналу залежить від комунікації 13
2. Характерні проблеми, що виникають у внутрішньоорганізаційній комунікації 13
3. Методи підвищення ефективності внутрішньоорганізаційної комунікації та залучення працівників до розв’язання виробничих проблем 14
Тема 11. Проблеми внутрішньоорганізаційної комунікації в уряді 14
1. Чому важко здійснювати єдину комунікаційну стратегію в уряді? 14
2. Технічні прийоми досягнення цілей у “стратегії одного голосу” 14
3. Невербальні форми комунікації в урядовому паблік рилейшнз 15
Тема 12. Застосування специфічних прийомів паблік рилейшнз 15
1. Природа витоку секретної інформації 15
2. Мета влаштування “тіньових зустрічей” 15
Тема 13. Відмінність політичного маркетингу від паблік рилейшнз 16
1. Суттєві відмінності між паблік рилейшнз і політичним маркетингом 16
2. Роль політичного маркетингу в демократичному суспільстві 16
3. Негативні ознаки сучасного політичного маркетингу 16
4. Відмінність між “чорним ПР” і “війною компроматів” 17
Тема 14. Паблік рилейшнз у зовнішній політиці: проблеми формування позитивного іміджу країни 17
1. Етапи діяльності паблік рилейшнз у формуванні іміджу країни 17
2. Чому сфера паблік рилейшнз здебільшого перебуває у площині кризового менеджменту? 17
Тема 15. Паблік рилейшнз і новітні інформаційні технології 18
1. Правила виробництва відеопрес-релізів 18
2. Як здійснюють контроль ефективності телевізійного паблік рилейшнз? 18
3. Як уникнути появи “кібер-слонів”? 18
Рік надходження роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|