Тема: Сервісний підхід до управління курсова Дисципліна: Менеджмент організацій Обсяг: 43 сторінок. № роботи: 11863 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК САМОСТІЙНОГО СУЧАСНОГО НАПРЯМУ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 6 1.1 Сутність інформаційного менеджменту як технології організації управлінської діяльності 6 1.2 Основні підходи та стандарти організації управління ІТ 11 1.3 Організаційна модель і сервісний підхід 17 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СТАНУ Й ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ІТ В ТОВ СП «ЗЕРНОТРЕЙД» 25 2.1 Загальна характеристика підприємства 25 2.2 Організація процесів управління ІТ в ТОВ «Зернотрейд» 26 2.3 Особливості впровадження на підприємстві сервісного підходу до управління ІТ – ITSM 28 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|