Тема: питання
Дисципліна виконання роботи: Соціальна педагогіка
№ роботи: 20232
вид роботи: питання до іспиту
Обсяг виконаної роботи: 88 сторінок.
Зміст виконаної роботи:
1.Розкрийте сутність соціальної педагогіки як науки, сфери практичної діяльності, навчальної дисципліни 5
2. Проаналізуйте об’єкт та предмет дослідження соціальної педагогіки 6
3. Поясніть взаємозв’язки соціальної педагогіки з іншими науками 7
4. Розкрийте теоретичні підходи до соціальної педагогіки А.Дістервега, П.Наторпа 8
5. Опишіть особливості милосердя та благодійності як культурно-історичних традицій соціально-педагогічної діяльності 10
6. Охарактеризуйте основні відмінності соціальної педагогіки і соціальної роботи як систем наукових знань 10
7. Чому А.С. Макаренка вважають представником соціальної педагогіки? Розкрийте сутність вимог до вихователя з точки зору А.С. Макаренка („Педагогіка індивідуальної дії”). 12
8. Розкрийте ідею виховання особистості в колективі А.С. Макаренка 13
9. Яким чином розглядає питання про педагогічний ризик А.С. Макаренко („Деякі висновки з мого педагогічного досвіду”). 14
10. Опишіть досвід соціальної роботи в США 15
11. Охарактеризуйте систему освіти як компонент соціального виховання дітей і молоді у Великобританії 16
12. Опишіть особливості вирішення проблем соціалізації дітей та підлітків у Франції 17
13. Розкрийте особливості соціально-педагогічної роботи в Німеччині 18
14. Назвіть основні категорії соціальної педагогіки, обґрунтуйте відповідь 19
15. Розкрийте сутність соціального середовища як категорії соціальної педагогіки 20
16. Опишіть основні педагогічні ідеї С.Т. Шацького 21
17. Схарактеризуйте основні погляди С.Т. Шацького, представлені у книзі “Бодрая жизнь” 22
18. Розкрийте сутність соціалізації як провідної категорії соціальної педагогіки 23
19. Розкрийте роль основних інститутів соціалізації людини (сім’я, релігія, культура, освіта) 24
20. Визначте особливості впливу на соціалізацію людини мікро-, мезо-, макро-, мегафакторів 25
21. Визначте роль загальноосвітньої школи як інституту соціалізації дитини. 27
22. Розкрийте сутність та особливості соціально-педагогічної діяльності 28
23. Визначте сутність соціального виховання в історичному аспекті та на сучасному етапі 29
24. Розкрийте особливості організації роботи у колонії ім. М. Горького під керівництвом А.С. Макаренка 30
25. Розкрийте зміст поняття „загальнолюдські цінності” і їх роль у соціально-педагогічній роботі 31
26. Схарактеризуйте нормативні основи соціально-педагогічної роботи. 32
27. Розкрийте основні положення Конвенції ООН про права дитини. 33
28. Схарактеризуйте сутність основних суб’єктів соціальної та соціально-педагогічної роботи з сім'ями, дітьми та молоддю, визначені законом України „Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю”. 35
29. Опишіть державну систему освіти в України, основні положення закону України „Про освіту”. 36
30. Визначте сутність поняття “розвиток дитини”, роль у цьому процесі середовища 37
31. Визначте особливості соціального становлення особистості у підлітковому, ранньому юнацькому віці 39
32. Розкрийте роль біологічних і соціальних чинників у розвитку дитини 40
33. Схарактеризуйте поняття «норма» і «відхилення від норми» та їхнє значення у соціальній педагогіці 42
34. Визначте сутність соціальних відхилень від норми у становленні особистості дитини 43
35. Поясність значення створення сприятливого мікросередовища для розвитку дитини 43
36. Розкрийте сутність та структуру професійної діяльності соціального педагога 45
37. Розкрийте вимоги до професійних та особистісних якостей соціального педагога 46
38. Назвіть основні принципи соціально-педагогічної діяльності 47
39. Визначте функції та основні види роботи соціального педагога у навчальному закладі 49
40. Визначте сутність та основні функції психологічної служби в системі освіти України (Положення про психологічну службу системи освіти України) 50
41. Опишіть типи позашкільних навчальних закладів та специфіку їх діяльності 51
42. Розкрийте особливості соціально-педагогічної діяльності позашкільних навчальних закладів. Наведіть кращий досвід роботи позашкільних навчальних закладів 53
43. Розкрийте значення дитячих закладів оздоровлення і відпочинку як інституту соціалізації дитини 54
44. Розкрийте сутність поняття «методика роботи соціального педагога» 55
45. Схарактеризуйте основні форми соціально-педагогічної діяльності 56
46. Наведіть приклади форм організації соціально-педагогічної роботи (психотерапевтичного впливу, пасивної соціальної допомоги, активної допомоги) 58
47. Схарактеризуйте методи соціально-педагогічної діяльності 59
48. Розкрийте сутність поняття «соціально-педагогічна технологія». Наведіть приклади 61
49. Охарактеризуйте технологію консультування у соціально-педагогічній роботі 62
50. Охарактеризуйте діагностичні технології в роботі соціального педагога 64
51. Охарактеризуйте технологію соціальної паспортизації класу 65
52. Розкрийте сутність соціальної профілактики 66
53. Схарактеризуйте особливості профілактики правопорушень учнів 67
54. Охарактеризуйте технології профілактики наркоманії серед неповнолітніх 68
55. У чому полягає сутність соціальної реабілітації? 69
56. Розкрийте сутність та наведіть приклади волонтерства 70
57. Розкрийте особливості технології посередництва у роботі соціального педагога 71
58. Охарактеризуйте особливості організації дозвілля у соціально-педагогічній роботі 73
59. Визначте роль сімейного виховання у соціалізації дитини 74
60. Охарактеризуйте технологію роботи соціального педагога з сім’єю 75
61. Визначте категорії дітей, з якими працює соціальний педагог 76
62. Визначте сутність поняття „діти, які опинилися у складних життєвих обставинах” 77
63. Визначте сутність поняття «девіантна поведінка». Види девіантної поведінки 78
64. Розкрийте сутність поняття «обдарованість», види обдарованості 79
65. Розкрийте сутність сучасної соціальної моделі інвалідності 80
66. Визначте сутність інклюзивної моделі освіти в Україні 80
67. Схарактеризуйте соціально-педагогічний супровід сім'ї, яка виховує дитину з особливими потребами 81
68. Визначте специфіку соціальної реабілітації дітей з особливими потребами 82
69. Визначте сутність понять «діти-сироти» та «діти, позбавлені батьківського піклування» 83
70 Розкрийте зміст поняття «соціальне сирітство», стан проблеми в Україні 84
71. Схарактеризуйте особливості соціально-педагогічної роботи з бездоглядними дітьми 85
72. Cхарактеризуйте ВІЛ-інфекцію та СНІД як суспільну проблему. 86
73. Розкрийте особливості соціального супроводу сімей, яких торкнулася проблема ВІЛ/СНІДу 87
74. Представте систему Центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (ЦСССДМ) в Україні 88
Рік написання роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|