Тема: Питання до іспиту
Дисципліна виконання роботи: Спецметодика мови
№ роботи: 20689
вид роботи: питання до іспиту
Обсяг виконаної роботи: 77 сторінок.
Зміст виконаної роботи:
1. Значення уроків ознайомлення з навколишнім для розвитку мовлення глухих дітей 4
2. Державні стандарти спеціальної освіти. Освітня галузь. Мова і література. Завдання методики мови як науки 5
3. Сутність дактильного мовлення як особливої форми мовлення глухих 6
4. Характеристика розділів роботи та організаційних форм навчання мови глухих учнів у підготовчому класі 7
5. Методика роботи з одним малюнком до тексту в школі для глухих дітей 9
6. Періоди в навчанні глухих мови. Їх характеристика 10
7. Характеристика видів роботи з комунікативними навантаженнями. Методика їх проведення 11
8. Форми роботи з розвитку мовлення на уроках читання у 1-4 класах школи для глухих дітей 13
9. Характеристика розділів роботи та організаційних форм навчання мови у початковий період 14
10. Принципи навчання мови в школі глухих. Їх характеристика 15
11. Методика проведення окремих видів робіт з розвитку розмовного мовлення глухих учнів у підготовчому класі 16
12. Характеристика сучасної системи навчання глухих мови. Основні положення цієї системи 17
13. Методика проведення бесід за малюнком з творчим доповненням наступних або попередніх подій 18
14. Основні напрямки роботи над розвитком мовлення глухих учнів поза класом 19
15. Систем роботи над текстом у 1-4 класах школи для глухих 20
16. Види роботи з розвитку зв’язного мовлення у глухих учнів на уроках ППН. Методика їх проведення 21
17. Формування дактильного мовлення у зв’язку з різними видами навчальної діяльності 23
18. Методика навчання глухих учнів плануванню роботи з ППД 24
19. Значення, форми і прийоми підготовки глухих учнів до читання тексту 26
20. Програмові вимоги до навчання зв’язному мовленню глухих учнів молодших класів 27
21. Особливості оволодіння граматичною будовою мови глухими учнями 29
22. Прийом навчання правильному, швидкому, виразному читанню у 1-4 класах школи для глухих дітей 30
23. Методичні шляхи формування дактильного мовлення. Дидактичні ігри. Інсценування казок 31
24. Основні положення аналітико-синтетичного підходу у навчанні грамоти глухих дітей 32
25. Навчання дактильного мовлення у зв’язку з ППН глухих 33
26. Сутність пояснювального читання в школі для глухих дітей 34
27. Методика навчання глухих учнів написанню дописів до стіннівки 36
28. Методика роботи за серією малюнків в школі для глухих дітей 37
29. Методика навчання глухих дітей листуванню 38
30. Критерії оцінювання сприймання й розуміння мовлення 39
31. Методичні шляхи формування дактильного мовлення. Створення ситуації 41
32. Методика навчання глухих учнів складанню оповідань за опорними словами 42
33. Методика роботи над описами в школі для глухих дітей 43
34. Методика роботи з написання переказу в школі для глухих дітей 44
35. Види письмових робіт з розвитку зв’язного мовлення 46
36. Бесіда як метод формування усного мовлення у глухих дітей 47
37. Співвідношення різних форм мови у початковий період навчання глухих дітей 48
38. Особливості слухо-зоро-вібраційного сприймання усного мовлення. Значення вібраційних відчуттів при опануванні мовленя 50
39. Сутність навчання усного мовлення глухих учнів у комунікативній системі навчання 51
40. Розвиток розмовного мовлення глухих учнів 1-4 класів на уроках ППН 53
41. Характеристика рефлекторного шляху формування усного мовлення у глухих учнів 54
42. Формування навичок читання у підготовчому класі школи для глухих дітей 56
43. Методичні вимоги до навчання читання з губ 57
44. Характеристика регламентованого шляху навчання глухих усного мовлення 58
45. Прийоми роботи над розуміннями прочитаного в школі для глухих дітей 59
46. Характеристика сучасного звукового аналітико-синтетичного методу навчання грамоти 61
47. Організація та методика проведення екскурсій з метою розвитку мовлення глухих учнів 62
48. Критерії оцінювання умінь і навичок мовленнєвої діяльності. Загальні вимоги до усного мовлення учнів 63
49. Методика формування у глухих учнів умінь та навичок прогнозування змісту зверненого усного мовлення 63
50. Формування граматичних особливостей мовлення. Роль асоціативних зв’язків для забезпечення варіативності мислення глухих дітей в процесі комунікативної діяльності 65
51. Навчання грамоти глухих дітей в умовах комунікативної системи 66
52. Завдання навчання мови глухих учнів у 1-4 класах 67
53. Сучасні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів спеціальних загальноосвітніх шкіл для глухих дітей з української мови 68
54. Прийоми роботи над розуміннями прочитаного в школі для глухих учнів 69
55. Види переказів. Методика їх проведення у школі для глухих дітей 71
56. Значення опорних сигналів при слухо-зоро-вібраційному сприйманні усного мовлення та його розумінні 72
57. Характеристика роботи: Зыков С.А. Методика обучения глухих детей языку. – М.: Просвещение, 1977 74
58. Синтагматичні зв’язки, їх роль при формуванні усного мовлення у глухих дітей 75
59. Основні положення сучасної системи навчання глухих учнів мови 75
60. Програмові вимоги до навчання читання учнів молодших класів 77
Рік написання роботи: 2013
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|