Тема: Питання до іспиту
питання до іспиту
Дисципліна: Психологія інтелекту
Обсяг: 48 сторінок.
№ роботи: 19278
ЗМІСТ
1. Розвиток уявлень про інтелект від античності до Відродження 4
2. Основна тематика філософствування з проблеми пізнавальних здібностей за Нового часу та Просвітництва 5
3. Перші психологічні концепції інтелекту у західній психології наприкінці XIX – початку XX ст. 6
4. Тестологічні та психометричні концепції інтелекту 8
5. Основні види тестів інтелекту, їх переваги та недоліки 10
6. Дослідження інтелекту в межах когнітивної психології. Інформаційна метафора 12
7. Уявлення про інтелектуальні операції та стадії розвитку інтелекту за Ж.Піаже 13
8. Феноменологічні концепції інтелекту 14
9. Історія та перспектива досліджень з проблеми штучного інтелекту 15
10. Вітчизняна традиція аналізу проблеми інтелекту: історичні віхи, теорії, моделі 17
11. Інтелект з точки зору діяльнісного підходу 18
12. Інтелект в межах уявлень про вищі психічні функції 20
13. Аналіз інтелекту в контексті суб’єктного підходу 20
14. Психофізіологічні аспекти інтелекту. Інтелект і темперамент 21
15. Інтелект та індивідуальність: закономірності зв’язку та детермінація 22
16. Особистісні фактори інтелекту у вітчизняних та західних теоріях особистості 24
17. Структура інтелекту за М.О.Холодною 25
18. Поняття інтелектуальної активності. Індивідуальні відмінності інтелектуальної активності 25
19. Індивідуальні особливості інтелектуальної діяльності 28
20. Види когнітивних стилів та способи їх дослідження 29
21. Проблема формування когнітивного стилю та оволодіння іншими стилями 30
22. Роль інтелекту у творчих здобутках та досягненнях особистості 31
23. Співвідношення понять «інтелект», «здібності», «обдарованість», «креативність», «талант», «геніальність» 32
24. Роль інтелекту в академічній успішності. Інтелект та здатність до навчання 33
25. Аналіз поняття продуктивності у сучасній психології 34
26. Роль інтелекту в соціальній адаптації 34
27. Характеристика поняття емоційний інтелект 35
28. Інтелект і професіоналізм: характер детермінації 36
29. Роль інтелекту у досягненні життєвого та духовного «акме» 38
30. Психологічна характеристика тестів інтелекту для дорослих 39
31. Психологічна характеристика тестів інтелекту для дітей 40
32. Скринінгові шкали та опитувальники, що застосовуються для дослідження інтелекту 41
33. Клінічні методи дослідження інтелекту. Перелік показників та структура психологічного висновку за патопсихологічним дослідженням 43
34. Експериментальні методи дослідження інтелекту та інтелектуальної активності 44
35. Освітні та тренінгові програми розвитку інтелекту та пізнавальних здібностей 45
36. Тренінгові програми розвитку емоційного інтелекту 47
Список використаних джерел 49