Тема: Особливості маркетингових досліджень як виду соціологічних досліджень Курсова робота Дисципліна: Методологія соціологічних досліджень Обсяг: 35 сторінок. № роботи: 2640 Содержание
Введение 3 Раздел 1. Теоретические аспекты проведения социологического исследования 6 1.1. Понятие социологического исследования 6 1.2. Программа социологического исследования 9 1.3. Классификация методов социологического исследования 11 Раздел 2. Анализ особенностей маркетинговых исследований, как вида социологических исследований 15 2.1. Социальный контекст в маркетинге 15 2.2. Маркетинг как практическая сфера реализации задач социологии 21 2.3. Апробация социологического вопросника в маркетинговом исследовании 24 Заключение 33 Список использованной литературы 35
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|