Тема: Засоби переконання у рекламі пива на телевізійній основі дипломна робота Дисципліна: Журналістика Обсяг: 60 сторінок. № роботи: 15959 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ ТА ЇЇ СТРУКТУРА 7 1.1. Телереклама в інформаційному просторі 7 1.2. Структура телереклами 9 1.3. Мова. Мовний знак. Функції мови. Вплив 18 1.4. Аргументація й доказ у рекламі 23 РОЗДІЛ 2. ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА ПИВА 28 2.1. Товарна реклама: специфіка, прийоми й особливості впливу 28 2.2. Вербальні, невербальні, екстралінгвістичні компоненти телереклами й неприпустимі імплікації 31 2.3. Шляхи вдосконалення компонентів телереклами й необхідні імплікації 36 2.4. Аналіз сучасного ринку реклами пива 43 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ВЛАСНОГО РЕКЛАМНОГО РОЛИКА 50 ВИСНОВКИ 53 БІБЛІОГРАФІЯ 59
Оформити попереднє замовлення
Вартість готових робіт з сайту: Реферат - 2 грн. за сторінку Курсова робота - 3 грн. за сторінку Дипломна робота - 4 грн. за сторінку Бізнес-план - 150 грн. за роботу Відповіді на іспит, шпаргалки - 100 грн. за предмет
Проглянути зміст роботи і придбати її можна в офісі студії. Якщо Ви не в Києві або Вам не зручно під'їжджати в офіс, заздалегідь проконсультувавшись з менеджером студії роботу можна отримати по електронній пошті після 100% -ої оплати по банківських реквізитах студії У вартість роботи включено електронний варіант роботи без роздруку. Придбані готові роботи студії не підлягають поверненню і допрацьовуються тільки за додаткову вартість.
Можливе виконання роботи з цієї тематики на замовлення. т 8(044) 599-69-86
|